در صورتی که درهنگام به خواب رفتن با مشکلات زیادی مواجه هستید یا خواب شما کیفیت مناسبی را ندارد و این مشکلات با استفاده از چشم بند خواب بیشتر می شود می توانید از حد بند خواب Livlab HoomBand استفاده کنید این محصول جذاب به شما کمک می کند تا خواب راحت تری داشته باشید، استراحت کرده و سرحال بیدار شوید. این هد بند با بهره گیری از جنسی نرم شما را به سمت یک خواب آرام هدایت می کند.

با استفاده از داستان های خواب آور ، منظره صوتی ، صدای سفید و ASMR که با بهره گیری از این فناوری های جدید به تحریک حسی در سر و بدن از طریق فایل های صوتی که به صورت موزون در گوش شما نجوا می شود پرداخته و با ایجاد حسی لذت ‌بخش به شما کمک می کند هنگامی که در رختخواب هستید به یک برنامه متصل شده و از خوابی ارام لذت ببرید.

بنابراین می توانید با Livlab HoomBand از هرگونه اضطراب و تنش روزانه دور شوید. چیزی که این هد بند صوتی خواب را منحصر به فرد می کند پارچه، نوع تهویه و جنس به کار رفته در آن است که هنگام خواب راحت پوشیده می شود و حتی می توانید بعد از یک روز پرتنش آن را بیرون خانه نیز استفاده کنید. بلندگوهای به کار رفته در این محصول بسیار تخت و نازک هستند و هنگام استراحت آنها را احساس نخواهید کرد. ماژول بلوتوث 5.0 به شما کمک می کند محتوای صوتی را بدون اینکه کابل برای شما مشکلی ایجاد کند به راحتی گوش کنید.